luni, 8 februarie 2010

Fire de iarba



Oricine ai fi tu cel care ma tii acum in mana,
E ceva fara de care totul va fi inutil,
Un avertisment cinstit
inainte de a continua sa ma ispitesti:
Nu sunt ce credeai tu,
ci sunt cu totul si cu totul diferit.

Cui i-ar placea sa devina un adept al meu?
Cui i-ar placea?
sa-si anunte candidatura la afectiunea mea?


Calea e nesigura,rezultatul e incert,distructiv poate.
Va trebui sa renunti la tot, eu iti cer sa ma ai
drept standar unic di exclusiv,
Chiar si asa initierea ta va fi si ea lunga si obositoare,
Orice teorie din viata ta trecuta si orice conformare
la vietile din jur vor trebui abandonate,
Lasa-ma asadar acum,
inainte de a te tulbura mai mult,
ia-ti mana de pe umarul meu,
Lasa-ma deoparte si urmeaza-tu drumul.

Walt Whitman - Leavea of grass


19 comentarii:

dmd. spunea...

"Cui i-ar placea?
sa-si anunte candidatura la afectiunea mea?" ...frumos.Dan

Orry spunea...

"Calea e nesigura,rezultatul e incert,distructiv poate."
Si zic ca merita totusi urmat drumul ...

Jacqueline Maru spunea...

dmd :

Da , e foarte frumos, cel putin mie imi place la nebunie! De curand l-am descoperit pe Walt Whitman si mi-a placut la maxim!

O zi buna Dan !

Jacqueline Maru spunea...

Orianda :

Si eu zic ca merita din plin ! :) Imi place la nebunie ceea ce am postat si ma bucur ca impartasesti aceeasi parere ca si mine.

O zi faina si multi pupici : muuahhh

Orry spunea...

o zi la fel de faina si tie, scumpa mea!
Apropo: n-ai vrea sa incerci sa scri mai des?! De unde atata lene ???

Jacqueline Maru spunea...

Eu nu am lene ! Nu am inspiratie ! :)))
Nu prea ma pricep sa scriu :P

Te pusi

elena marin-alexe spunea...

Calea e nesigura....cand nu cunosti destinatia, cad o cunosti se schimba unghiul de incredere.
S-ar putea sa nu fie o traducere corecta a poemului.

Jacqueline Maru spunea...

Elena :

S-ar putea ! Nu stiu , insa mie mi-a placut foarte mult si am vrut sa o impartasesc si cu voi!

Orry spunea...

Ma gandeam sa-mi imprumuti cartea ...

Antiignorantu spunea...

prea multe poze pe blog in rest super:)........

Dan Gheorghe spunea...

versurile tale au o muzicalitate aparte!

Orry spunea...

Gagica, de azi ma gasesti aici!!!

Geanina Lisandru spunea...

Au vechime mare de 8000 de ani,
sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
focul şi înţelepciunea,
Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
El aduce fericire dar şi mult noroc,
Iarna-i simbol pentru alb,
Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

Orry spunea...

O primavara frumoasa si plina de soare si flori! :)
( ai un martisor la mine! )

Geanina Lisandru spunea...

Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

Miriam spunea...

Astăzi, Iubirea are culoarea jertfirii…
Astăzi, Jertfa are culoarea iubirii…

Pe un loc înalt, cel mai înalt, Iubirea îşi desface braţele
pentru cea mai largă îmbrăţişare…
şi cea mai caldă…şi cea mai înlăcrimată!…
Îmbrăţişarea care schimbă vieţi…pe totdeauna…

Astăzi Cuvântul tace…doar câte o şoaptă de iubire se aude…,,Tată, iartă-i că nu ştiu ce fac!”…
Astăzi Cuvântul tace…dar STRIGĂ IUBIREA RĂSTIGNITĂ…
strigă atât de puternic încât ecoul acesta răsună repetat în inimile golite de ,,eu”…pentru o umplere cu Hristos…

Astăzi vreau să învăţ să tac, pentru că vreau, Doamne, să vorbeşti Tu…doar Tu…doar Tu să foloseşti inima mea şi gura mea din clipa în care le vei înnoi după chipul Iubirii Tale Sfinte… pe totdeauna…

Fără Tine, cuvintele mele sunt slabe…şi goale…şi triste…

Doar ecoul Cuvintelor Tale vor mai răzbate lin, ca o adiere divină…de la o inimă la alta…inimi însetate de Lumină, mergând prin ,,noapte”, căutând Lumina…urcând Calvarul împreună…aşteptând INVIEREA…

…şi dacă azi ar trebui să spun ceva, aş vrea să spun:
,,Te iubesc , Doamne, şi îţi mulţumesc!
Te iubesc, soţul meu, şi copilul meu!…
Te iubesc fratele meu şi sora mea!…
Vă iubesc, prieteni ai mei!…
Vă iubesc, vrăjmaşi ai mei, cu iubirea Lui…a mea e prea slabă…
Vino , Doamne, în inima mea cu iubirea Ta sfântă!!!

PS. Iertare că nu are legăură directă cu postarea…

Paul spunea...

O impletire de ganduri frumoase!

Miriam spunea...

Toti avem nevoie de un semn al primaverii, asa ca... da click apoi mergi cu mouse-ul oriunde pe pagina neagra si... vezi ce se intampla!!! Poti sa tragi mouse-ul pe pagina, e si mai bine!

Click AICI si urmeaza instructiunile de mai sus

ITI DORESC MULTI ANI SI MULTE FLORI ALE BUCURIEI!

Anunturi spunea...

Buna ziua,

As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

O zi buna.

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates