marți, 23 iunie 2009

Rasfranta in mii de atitudini trecatoare


Mi-e dor si doare !
Mi-e dor sa fiu altfel .
As vrea sa-mi sparg vitrina si stand printre rafturile goale sa ajung sa ma cunosc pe mine ! E atat de greu.Se duce o lupta in mine si ce e mai ciudat...Inca nu stiu vine va castiga razboiul acesta...Cine am fost...Cine sunt...sa Cine vreau sa fiu !
Uneori ii ranesc pe cei apropiati din incapacitatea mea de copil nematurizat la timp...Sunt ciudata . Ma sperie rautatea mea uneori , dar vreau sa cred k e trecatoare . Cateodata ma mint k mi-e bine cu mine , dar stiu k nu e asa . Mai am mult de lucrat...Si e tarziu .
Nici o problema , o data cu primele raze de soare Dumnezeu imi zambeste si ma incurajeaza cu Iubirea lui . Accept aceasta zi cu tot imi ofera ea...si poate cu o noua " EU "...mai buna , cu mai putin orgoliu si cu mult mai multa iubire.
Am obosit....

12 comentarii:

Orry spunea...

Sunt clipe cand ne confundam cu personaje pe care le refuzam ca fiind parte din noi.
Sunt clipe cand nu ne recunoastem!
Sunt clipe cand ramanem acelasi desi n-am vrea!

Nu te teme insa! Schimbarea apare inevitabil si noi devenim ei ... ei devin ce-am fost noi ...
Asta e viata!

Sa fi iubita!
Postul e extraordinar! Continua!

Cristian Lisandru spunea...

Îmi place blogul, la bună recitire, îţi doresc o zi excelentă din toate punctele de vedere!

Geanina Codita spunea...

Fiecare zi e unică, trebuie trăită cu intensitate pentru ca la sfârsitul drumului să fim cu adevărat fericiţi. Îţi urez să găseşti acest drum al împlinirii. O zi minunată cu rouă pe buze!

Jacqueline Maru spunea...

My dear Orianda

Multumesc pentru incurajari.Sunt foarte binevenite :) . Ma intaresc si imi dau putere in lupata cu mine.

Stiu k o sa reusesc pt k sunt atatia oameni in jurul meu care cred in mine si ma iubesc si tu esti un Pion fff important.
M-ai ridicat de jos de multe ori fara sa te uiti la mine de sus. Inca o data multumesc!

Jacqueline Maru spunea...

Geanina Codita

Asa e ! Nici o zi nu e la fel cu cealalta .
Cel mai sigur lucru e k totul e intr-o permanenta schimbare...
Multumesc pt urarea de bun venit.O sa ma stradui sa imi fac timp pt a scrie mai mult.Ma ajuta.E o terapie grozava.
Te poop

Jacqueline Maru spunea...

Cristian Lisandru

O sa mai revin pe blogul tau.Imi place mult cum scrii.Sper k intr-o zi sa ajung sa scriu la fel de frumos k si voi, dar trebuie exercitiu pt asta !
La urmatoarea postare sa ne recitim cu drag!

Paul spunea...

Iubindu-l pe Dumnezeu, iubesti tot ce a creat El, ceea ce inseamna ca, doar trebuie sa privesti, sa-ti ridici ochii spre natura ce te inconjoara, spre mine, spre el sau ea, spre toti cei ce intra in contact cu lumea ta, atunci vei descoperi si brate alaturi de care te poti spijini, a caror inima bate in ritm cu a ta.
Ieri ai fost trista pentru ca asa a fost sa fie, toti avem si coborasuri, insa ele nu trebuie sa ne darame, dincontra, trebuie sa ne intareasca, trebuie sa ne dea incredere in noi. Privindu-ne...zambeste, zambetul va prinde aripi, va da viata la ce va urma!
O seara de Sanzaiene Binecuvantata!

Jacqueline Maru spunea...

Paul

Asa este, ieri am fost trista si m-au napadit toate lucrurile care nu-mi plac la mine. M-am simtit neputincioasa in a face ceva bine.
Dar azi a fost o noua zi.O zi minunata , plina de binecuvantari ! Ii multumesc la Dumnezeu pt ziua care tocmai s-a dus la culcare.

Anne spunea...

Mereu este o alta zi, cu bune si cu rele..or sa treaca. E bine sa incercam sa ne pastram zambetul mereu prezent, vom trece mai usor peste greutati.

Cristian Lisandru spunea...

Cu mare drag ne vom reciti... Îţi doresc o seară cât mai liniştită, din toate punctele de vedere! Şi cu zâmbete multe în suflet şi privire!

Jacqueline Maru spunea...

Ana...

Asa e ! Intotdeauna va fi o noua zi , cu noi provocari ! Zile fericite si zile triste...
Eu sunt o persoana foarte optimista si sunt rare clipele de tristete in viata mea, dar nu intotdeauna pe putem pastra zambetul pe buze, dar trebuie incercat cat mai des.

Jacqueline Maru spunea...

Cristian Lisandru

Multumesc! O seara la fel de linistita, si cu muuulte zambete...

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates