vineri, 7 august 2009

Replici

E vineri... e poezie pe paine

Replici - M. Eminescu

Poetul

Tu esti o unda, eu sunt o zare
Eu sunt un tarmur, tu e o mare,
Tu esti o noapte , eu sunt o stea
Iubita mea.

Iubita

Tu esti o ziua, eu sunt un soare,
Eu sunt un flutur, tu esti o floare,
Eu sunt un templu, tu esti un zeu?
Iubitul meu.

Tu esti un rege, eu sunt regina,
Eu sunt un haos, tu esti lumina,
Eu sunt o arpa muiata-n vant
Tu esti un cant.

Poetul

Tu esti o frunte, eu sunt o stema
Eu sunt un geniu, tu o problema.
Privesc in ochi-ti sa te ghicesc
Si te iubesc !

Iubita

Iti par o noapte, iti par o taina
Muiata-n pala a umbrei haina,
Iti par un cantec sublim incet
Iubit poet ?

16 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Frumoasă poezie pentru ziua de vineri...

Felicitări şi mulţumesc pentru postare.

O seară de mare frumuseţe, draga mea!

Cristian Lisandru spunea...

O surpriză deosebită... O seară bună şi un sfârşit de săptămână la fel de bun...

orianda spunea...

SIncer, Eminescu nu mi-a placut niciodata!
Nu mi-a placut pur si simplu! ( asta daca automat la afirmatia mea va aparea intrebarea "cum asa?!" )

Dar Replici - e magica!
O seara fantastica!
Si un sfarsit de saptamana ca la carte!

Jacqueline Maru spunea...

Geanina :

Da, e foarte frumoasa poezia!
O zi de sambata fantastica!
Te pooop

Jacqueline Maru spunea...

Cristian :

Ma bucur mult ca ti-a placut Eminescul meu din acesta vineri.

O sambata minunata !

Jacqueline Maru spunea...

Orianda :

Stiu iubita ca nu iti place Eminescu, dar poezia asta are ceva special in ea, nu?
E greu sa nu iti placa...

Te poooop si de asemenea un sfarsit de saptamana frumos!

orianda spunea...

te invit pe blogul meu unde te asteapta un premiu!
te rog sa-l transmiti mai departe, pentru ca premiul are urmatoarele reguli:
1. sa-l afisezi pe pagina ta
2. sa afisezi link-ul celui ce te-a premiat
3. sa da-i premiul mai departe la 10 persoane
4. sa anunti premianti, printr-un comentariu!

5. sa te bucuri de el!!!!!!!

Te-am pupat si trebuie sa sti ca e o onoare pentru mine sa-ti inmanez acest premiu!
O duminica placuta!

Anne spunea...

Foarte frumoasa poezia. Multumim!
O zi buna iti doresc!

Jacqueline Maru spunea...

Anne :

Intr-adevar foarte frumoasa !

O zi buna de asemenea !

flavius spunea...

servus...
frumos gîndul unei rugăciuni de duminică. multumesc
toate cele bune!

elena marin-alexe spunea...

Ai adunat atata frumusete in vers, ca aproape m-ai purtat pe meleaguri de vis....pur.
Felicitarile iti apartin, din toata inima mea.
Te mai astept pe la mine!

Sorin M. spunea...

Am desoebita placere de a va invita la un nou concurs aici

Leo spunea...

Jacqueline, unde esti ? :)

Mariana spunea...

Ne-ai lăsat în compania unor versuri minunate! Speram ca ti-e bine!

miki spunea...

felicitari pentru blog!

Mariana spunea...

Îmi cer iertare că nu fac referire la articolul postat şi cer permisiunea de a vă face o invitaţie ( ţie şi cititorilor tăi ) la a vă expune părerea despre ce înseamnă prietenia şi ce este un prieten. Pentru o mai bună provocare, reamintesc ceea ce spunea Napoleon Bonaparte şi anume că ,,Nu există prieteni ci doar momente de prietenie..." Vă aştept cu mare drag aici, la Psalmdedor.

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates