sâmbătă, 1 august 2009

Rugaciune...


Fiind duminica am preluat ideea Oriandei de a scrie o rugaciune si a inchina o floare Divinitatii.
Va doresc din suflet o Duminica cat mai linistita , plina de iubire si pace.

Rugaciune

Al meu Tata din Ceruri, te iubesc foarte mult. Tu stii asta dar eu simt nevoia sa-ti repet.
Te iubesc nespus ! Mi-ar fi, cred , foarte greu sa-ti exprim acest sentiment in cuvinte.
Dar... nu stiu nici sa-ti arat !
Ajuta-ma sa-ti fiu un copil de care sa Te poti mandrai. Nu vreau niciodata sa Te intristez sau mai rau, sa Te fac sa Te rusinezi prin faptele mele. M-as simti oribil.
De aceea ajuta-ma !Vreau sa cred mai mult, vreau sa iubesc mai mult si vreau sa ascult mai mult cuvantul Tau. Vorbeste-mi mai des Tata , iubeste-ma mai mult Tata si creeaza prin mine Iubirea Ta !
Pentru mine iubirea si prezenta Ta e un miracol !

Amin

11 comentarii:

Orry spunea...

"Vreau sa cred mai mult, vreau sa iubesc mai mult si vreau sa ascult mai mult cuvantul Tau. Vorbeste-mi mai des Tata , iubeste-ma mai mult Tata si creeaza prin mine Iubirea Ta !
Pentru mine iubirea si prezenta Ta e un miracol !"

O rugaciune din inima, Maru!
Soptita printre suspine!
Oare de ce nu lasam sufletul sa se exprime mai des? .....de ce-l incatusam mereu, fara nici un drept la vorba, la fericire?

Mi-a placut sentimentul din aceasta rugaciune! E un abandon total in fata divinitatii!
Si multa iubire!

Te felicit pentru urmarea ideei si te pup!

Jacqueline Maru spunea...

Orianda :

Rugaciunea asta e divina si e atat de aproape de inima mea . Exprima atat iubire ca parca nici nu incape atata in fiinta mea.Cred ca nici nu am avea ce sa ne dorim mai mult decat exprima aceasta rugaciune.
O iubesc din tot sufletul, ma ajuta enorm si am vrut sa o impartasec si cu voi.
Multumesc pentru aceasta initiativa "rugaciune si flori" , e minunata !
Te pop si o duminica divina !

Cristian Lisandru spunea...

O duminică de vis îţi doresc, cu dragoste în priviri...

Jacqueline Maru spunea...

Multumesc ! Asa sa fie !

Neliniştitu' spunea...

Mulţam fain pentru frumosul pe care-l emani!
Să-ţi fie bine acolo unde eşti, unde vei fi, unde-ai vrea să fi... :))

Jacqueline Maru spunea...

Multam fain Nelinistitule pt toate urarile de bine.

Iti transmit si tie toata buna mea dispozitie k sa fii happy si tu :))))

elena marin-alexe spunea...

Fii mult binecuvantata de CEL ce tine in mana Lui binecuvantarile pamantului si binecuvantarile cerului! Ruga ta este ca un balsam si ca o adevarata lauda adusa Domnului.
Multumesc mult ca ai ales sa ma urmaresti....

Geanina Codita spunea...

Îmi place noua ţinută a blogului tău.

Să ai o săptămână de vis şi multă iubire!

Te îmbrăţişez cu mare drag!

Jacqueline Maru spunea...

Elena :

Multumesc pentru binecuvantari.
Rugaciunea asta e aproape de inima mea si am vrut sa o impartasec si cu voi.Ma bucur mult ca ti-a placut.
O saptamana divina !

Jacqueline Maru spunea...

Geanina:

Iti doresc de-asemenea o saptamana plina de Lumina si Iubire !
Te pup

Mikka spunea...

Frumoasa mea, suflete,
Tatal, care e iubire peste tot... Asa cum Il vezi, in fiecare bucatica de realitate, e peste tot... E Tata si Mama, si sufla Iubirea in toate, din plin, pentru tine si pentru toti.
Niciodata nu se va rusina de faptele tale. Nici nu se va intrista. Izvorul insusi al Bucuriei, al Iubirii, al Vietii, nu masoara cu tristeti si cu rusini. Doar oamenii fac asta, fiiindca ei inca nu cred in Inima Lui.
Suflet frumos, lumineaza-te in orice clipa de Iubirea fara limite, fara ingradiri, fara masura.
Asez aici o spusa tare draga mie, a lui Henri Gougaud:
"Si-a asezat mana dreapta pe capul meu si mi-a suras cu indulgenta. Mi-a mai spus:
- Uita tot ce te-a impins pana la padurea asta, uita-ti copilaria cu marile ei necazuri, uita nu numai ce te-au invatat parintii tai indieni, dar si ce te-a condus catre iubire. Uita-ti dorinta de a fi bun, merituos, demn de iubire. Nu mai cauta. Demn sau nu, merituos sau nu, Dumnezeu te iubeste, fiule.
Inima mi-a tresarit. M-am simtit mizerabil si am spus:
- Don Sebastian, pentru ce m-ar iubi Dumnezeu, daca eu nu fac ce trebuie pentru asta?

- Pentru ca El nu stie sa faca altceva. Nu stie nimic altceva decat sa iubeasca. "

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates