vineri, 31 iulie 2009

Ne cunoastem...

Buna la toata lumea.Am revenit si eu...k am lipsit k-am foarte mult.Sunt in vacanta....
Si daca e vineri....e poezie, nu ? :) Oki....

Ne cunoastem - Marin Sorescu

Ne cunoastem,
Ne-am intalnit intr-o zi
Pe pamant,
Eu mergeam pe o parte a lui
Tu pe cealalta.


Tu erai asa si pe dincolo.
O , erai ca toate femeile,
Uite ca ti-am retinut
Chipul.

Eu m-am emotionat
Si ti-am zis ceva cu mana pe inima,
Dar n-ai avut cum sa ma auzi.


Pentru ca intre noi treceau intr-una masini
Si ape si mai ales munti
Si tot globul.


M-ai privit in ochi
Dar ce sa vezi?
In emisfera mea
Tocmai se facuse noapte.

Ai intins mana : ai dat de un nor
Eu am cuprins de umeri o frunza.

17 comentarii:

Jacqueline Maru spunea...

Love story modern !

Orry spunea...

Marin Sorescu, woooow! E preferatul meu!
Iar versurile de mai sus sunt cu mult feeling!
Mai nimerit la fix!

O zi buna! Si la o recitire placuta, zic eu!
Sa nu mai lipsesti o perioada atat de lunga, daaaa??

Jacqueline Maru spunea...

My dear Orianda....promit sa nu mai lipsesc atata!
Da, si mie imi place la nebunie poezia asta si Marin Sorescu . E intr-adevar foarte profunda .

Te pupik

Orry spunea...

promiti pana data viitoare, huh?! ...
lasa ca te stiu eu ... "nu mai fac" ..."nu mai dreg" ...si pana la urma, tot la acelasi povesti ajungem!
hi hi hi

Jacqueline Maru spunea...

Oriando....

Nu mai rade ....stii bine k nu le am cu scrisu k si tine...povesti frumoase, cuvinte alese, alea-alea...
Am idei, dar e mai greu de materializat. Nu pot sa scriu tot timpul, intelegi ?
Cateodata nu iese pur si simplu.

Te pooop

Cristian Lisandru spunea...

Marin Sorescu... Excelentă alegere... O revenire în forţă, aş spune. Bine ai revenit! Un sfârşit de săptămână cât mai plăcut!

HTC photography spunea...

Love story ...etern!
:)
Ma-nclin.

Orry spunea...

hai sa-ti spun ceva: cateodata, daca vrei: POTI !!!!!!!!!

Jacqueline Maru spunea...

Cristian :
Multumesc mult pt urarile de bine!
Am ales Marin Sorescu pt k imi place la nebunie cum scrie.
Un sfarsit de saptamana de-asemenea foarte plaut si pt tine.
La o recitire cat mai curanda si frumoasa.

Jacqueline Maru spunea...

Boss :

Asa-i k e un love story modern extraordinar ?
Imi place mult ceea ce exprima !

Jacqueline Maru spunea...

Orianda :

Yeah ! I know ! Daca vrei POTI !

Stii, eu nu pot sa scriu tot timpul, pt k nu imi vine, nu am inspiratie, pur si simplu nu iese !
Dar incerc, promit!
Pooop

C spunea...

Multumesc mult pentru viziata si coment, imi palce ce am gasit aici la tine. Te pup si la buna recitere

Jacqueline Maru spunea...

Multumesc Cristina.
Te pooop si la o recitire cat mai frumoasa !

Geocer spunea...

N-am idoli, dar poeti pe care-i iubesc am. Marin Sorescu se numara printre ei si mi-am propus mai de multa vreme sa scriu despre el la mine pe blog. O voi face in mod sigur. Orice poezie de-a lui pe care o citesc ma umple de emotie.

Jacqueline Maru spunea...

Georger :

Multumesc pt vizita :))) Ma bucur ca ti-a placut poezia postata.
Marin Sorescu a scris atat de frumos incat nu are cum sa nu-ti placa !Abea astept sa citesc despre el !

Vacanta placuta si la o recitire frumoasa.

o-felie-de-liliac spunea...

love sorescu :)

Jacqueline Maru spunea...

O-felie-de-liliac :

I love Sorescu too ! The best of the besten! :)

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates